Ми піклуємося, щоб товар, придбаний в магазині «4travel», служив надійно і довго. Весь товар супроводжується ексклюзивною гарантією на 2 роки (за винятком парасольок). Всі умови гарантії діють в рамках "Закону про захист прав споживача" і регулюються законодавством України.

Умови гарантії
Гарантія дійсна тільки за наявності гарантійного талона виробника або інтернет-магазину «4travel» та документа, який підтверджує оплату товару. Безкоштовний ремонт проводиться тільки протягом гарантійного терміну, зазначеного в гарантійному талоні. Щоб уникнути можливих непорозумінь ми радимо Вам зберігати документи, що додаються до товару при його продажу протягом усього гарантійного терміну.

Будь ласка, зверніть увагу на те, що гарантійний ремонт не поширюється:
На вироби, які неправильно використовувалися або які були пошкоджені під час поїздки. У разі пошкодження під час поїздки власник зобов'язаний негайно звернутися з претензією (заява про пошкодження) до перевізника до того, як залишати вокзал, аеропорт, морський порт і т.п.
На пошкоджені в результаті нещасного випадку, після невдалих спроб ремонту або неакуратне використання виробу, самостійна заміна деталей, самостійного тесту на якість, на втрату елементів виробу, нормальний тимчасової знос, вироби після впливу на них кислотних або лужних розчинів, високої температури, води, теплового джерела або сонячних променів.
На металеві напилення будь-яких деталей вироби.
На шкіряні частини виробу, якщо такі є.


Важливо!

Замки або будь-які вбудовані елементи безпеки не запобігають крадіжці майна. Компанія не несе відповідальності за можливу крадіжку речей або пов'язані з нею пошкодження виробу.

Права покупця

Згідно Закону України "Про захист прав споживачів", покупець може повернути Магазину куплений товар в наступних випадках:

Товар має істотний недолік (Стаття 8.)
Протягом гарантійного терміну в товарі виявлено істотний недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням, виник з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і супроводжується одним з таких ознак:

у сервісного центру немає можливості усунути дефект;
сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;
після ремонту товар змінює свій зовнішній вигляд або перестає виконувати будь-які функції.
Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром, або з якихось інших причин не задовольняє вимогам покупця (Стаття 9.)
на момент обміну аналогічного товару у продажу немає;
товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять в комплектацію товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики.
При поверненні грошей за товар, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом 7 днів

 

Сервісний центр

Адреса:
м. Київ, вулиця Прирічна, 21
Телефони:
044 599 33 71
067 771 51 45
067 586 37 79

Режим роботи:
Пн-Пт: 10:00 - 19:00
Сб: 10:00 - 17:00
Нд: Вихідний